Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Gaziantep

Valilikler

T.C. Nizip Kaymakamlığı
T.C. Nizip Kaymakamlığı
T.C. Nizip Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Görev Yapmış Kaymakamlar Mevzuat Mahallelerimiz Kurumsal Kimlik
  • NİZİP
    MAHALLELERİMİZ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
1
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Mevzuat
    • Mahallelerimiz
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • NİZİP
    • MAHALLELERİMİZ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

İlçe Emniyet Müdürlüğü Kamu Hizmet Standartları Tespit Tablosu

29.09.2021

İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ GÜVENLİK BÜRO AMİRLİĞİ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

S. NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

 (En geç)

01

Siyasi Parti Kuruluş Evrakları

  Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğünün 09/01/2014 tarih ve 56926264.14689-2014010911512 306680  sayılı yazısı ile 12.12.2013 tarihli Bakanlık oluru ile 03.01.2014 tarihli ve 2014/1 sayılı genelge ile Siyasi Partilerin kuruluş, genel kurul, kurucular, kapanan, kapatılan partiler, toplantılar, şikayet ve diğer bildirim işlerine ait belge ve kayıtların İl Emniyet Müdürlüklerince, İl Dernekler Müdürlüğüne devredilmesine, bundan sonraki süreçte ise Siyasi Partilere ilişkin işlemlerin Dernekler Müdürlükleri tarafından takip edilmesi ilgi sayılı yazı ile istenilmiştir. Bu anlamda 31.01.2014 tarihinde Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürlüklerine bağlı Dernekler Büro Şefliği görevlisine teslim edilmiştir.

--

02

Siyasi Partilerin Kongre öncesi Müracaatı Evrakları

---

--

03

Siyasi Parti Kongre Sonrası Evrakları

 

---

--

04

Siyasi Parti / Sendika ve Dernekler Tarafından Konser, Tiyatro Evrakları

 

2559 sayılı Polis Vazife ve Salahiyet Kanunun Ek 1. maddesine göre;

  1. Gösterilinin yapılacağı yer, tarih, başlayış ve bitiş saatlerini belirten Kaymakamlık Makamına Dilekçe,
  2. Oyun, temsil veya gösteriye katılan yönetici ve diğer kişilerin,
    1. Nüfus cüzdan fotokopisi,
    2. İkametgâh ilmühaberi,
    3. Yetkili organlarının kararı,

48 Saat

 

 

S. NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

 (En geç)

05

 

 

Memur –  İşçi Sendikaları Kuruluş Evrakları

10/10/2013 tarihli ve 2013/47 sayılı genelge ile sendikal kuruluşların, kuruluş, genel kurul ve diğer bildirim işlerine ait belge ve kayıtların İl Emniyet Müdürlüklerince, İl Dernekler Müdürlüğüne devredilmesine, bundan sonraki süreçte ise işçi, işveren ve kamu görevlileri sendikalarına ilişkin işlemlerin Valilikler ve Dernekler Müdürlükleri tarafından takip edilmesi talimatı verilmiştir.

 İlçe Emniyet Müdürlüğümüzce sendikal kuruluşların, kuruluş, genel kurul ve diğer bildirim işlerine ait belgeler 15.11.2013 tarihinde Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürlüklerine bağlı Dernekler Büro Şefliği görevlisine teslim edilmiştir.

 

 

--

06

Memur –  İşçi Sendikaları Genel Kurul öncesi Evrakları

---

--

07

Memur –  İşçi Sendikaları Genel Kurul Sonrası Evrakları

 

---

---

 

 

S. NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

 (En geç)

08

Toplantı  (Açık Hava / Kapalı Yer) ve Gösteri Yürüyüşü Evrakları

 

2911 sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanunu’nun 9 ncu maddesine göre düzenleme kurulu oluşturulması ve 10 ncu maddesi ile aynı Kanun’un uygulanmasına dair yönetmeliğin 5 nci maddesine göre;

  1. Toplantının amacı, toplantının yapılacağı yer, gün, tarih, başlayış ve bitiş saatleri ile asılacak ve taşınacak (afiş, pankart, döviz) vb. belirtir Kaymakamlık Makamına hitaben yazılacak dilekçe,
  2. Düzenleme kurulu başkan ve üyelerinin açık kimlikleri, ikametgâhları ve varsa çalışma yerlerini belirtir düzenleme kurulu listesi, (En az yedi kişi)
  3. Düzenleme kurulunda yer alacak kişilerin;
    1. Nüfus cüzdan fotokopileri,
    2. İkamet ilmühaberleri,
    3. Adli sicil kayıtları,
    4. Fiil ehliyetine sahip ve 18 yaşını doldurmuş olduklarına dair şahsi beyan belgeleri,
    5. Toplantı tüzel kişiler tarafından düzenlenecek ise toplantı için yetkili organların kararı,

48 Saat

09

İmza Kampanyası Düzenleme Evrakları

 

  1. İmza kampanyasının nerde, hangi saatler arasında (mesai saatleri içerisinde), kimler tarafından yapılacağına dair Kaymakamlık Makamına dilekçe;
  2. Yönetim kurulu kararı,
  3. İmza atılacak metnin fotokopisi,
  4. İmza kampanyası esnasında asılacak, taşınacak ve dağıtılacak afiş, pankart, döviz, resim el ilanı, resim vb. adları ve birer örnekleri,
  5. İmza Kampanyası tüzel kişilik tarafından düzenlenecek ise tüzüklerinde imza kampanyası ile ilgili hüküm,

48 Saat

 

 

S. NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (En geç)

10

Matbaa Kuruluşu Evrakları

 

Gaziantep Valiliğinin 16.01.2014 tarih ve 496772-000-539 sayılı yazıları ile 08/06/2011 tarihli ve 27958 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren Valilik ve Kaymakamlık Birimleri Teşkilat, Görev ve Çalışma Yönetmeliğinde, 20/12/2013 tarihli ve 28857 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan değişikliklerle; 5681 sayılı Matbaalar Kanunu ile 5187 sayılı Basın Kanununda öngörülen bildirimleri kabul etmek görevi İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüklerine, 2911 sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanunu ile 2559 Sayılı Polis Vazife ve Salahiyet Kanununun Ek l'inci maddesinde yer alan bildirimleri kabul etmek ve 2911 sayılı Kanun, 5681 sayılı Kanun, 5187 sayılı Kanun ve 2559 sayılı Kanunun Ek l'inci maddesinde valiliği ilgilendiren davalarla ilgili iş ve işlemleri yürütme görevi Hukuk İşleri Şube Müdürlüklerine verilmiştir. Bu anlamda bugüne kadar açılmış olan matbaa kayıtları ve bunlara ilişkin dosyalar 05.03.2014 tarihinde İlçe Yazı İşleri Müdürlüklerine bağlı İlçe Hukuk İşleri Şefliği görevlisine teslim edilmiştir.

 

11

Sarı Basın Kartı Almak İçin İstenilen Belgeler

 

  1. Kaymakamlık Makamına dilekçe
  2. Beyanname (3) adet
  3. Bilgi Çizelgesi ( 3) adet
  4. İkametgâh Belgesi (3) adet
  5. Nüfus Cüzdan örneği (3) adet
  6. Diploma fotokopisi (3) adet noter tasdikli (Lise Mezunu)
  7. Fotoğraf (3) adet
  8. Çalıştığı gazete ile anlaşma (3) adet
  9. Sabıka kaydı belgesi (3) adet
  10. Dosya (1) adet
  11. Gelir Vergisi Mükellefi olduğuna dair belge (3) adet

30 Gün

 

 

S. NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (En geç)

12

Özel Radyo ve Televizyon Yayın Kuruluşlarının Bildirim Yükümlülüğü

 

Özel Radyo Televizyon Yayın kuruluşlarının Uyması Gerekli Asgari İdari ve Mali Şartlarla Yayın Alanı, Yayın Saat ve Süreleri Hakkında Yönetmeliğe göre,

  1. Ortaklık ana sözleşmenin yayımlandığı Ticaret Sicil Gazetesi’ nin bir nüshası
  2. Her bir kurucu ortak için Cumhuriyet Savcılığından alınacak adli sicil belgesi,
  3. Kuruluşun unvanı, yayının mahiyeti, yayın ve İdare Merkezinin adresi,
  4. Şirketi idare ve temsile yetkili kişilerin ve sorumlu müdür veya müdürlerin kimlikleri ile imza sirküleri, uyruk ve ikametgâhları,
  5. Ortakların kimlikleri, uyruk ve ikametgâhları,
  6. Ödenmiş sermayenin % 10’ undan fazlasına sahip kurucu veya ortak gerçek veya tüzel kişilerin, ortak durumunda olan ortakların ödenmiş sermayesinin % 10’ undan fazlasına sahip gerçek veya tüzel kişi ortaklarının, Türkiye de gazete çıkaran gerçek ve tüzel kişilerin, basınla ilgili mevzuata göre gazete sahibi olan ortaklardan ödenmiş sermayenin  10’ un dan fazlasına sahip bulunanların ve bunların üçüncü dereceye kadar (bu derece dahil) kan ve sihri hısımlarının kimlikleri, uyruk ve ikametgahları yanında 3984 sayılı Radyo ve Televizyonların Kuruluş ve Yayınları Hakkında Kanun ile 5860 sayılı Basın Kanunu hükümlerine tabi faaliyetleri, ortakları, hizmet veya iş ilişkilerine ilişkin açıklamalar,
  7. Yayın kuruluşuna ortak olmadığı halde, personel, araç, gereç, film, program ve benzeri ile katkıda bulunan gerçek veya tüzel kişilerin kimlikleri,
  8. Bu Yönetmelikte öngörülen veya Üst Kurulca gerekli görülen diğer bilgi ve belgeler. Bu bilgiler ilgili kuruluşlarca aynı süre içinde ayrıca mahallin en büyük mülki idare amirliğine de verilecektir.

15 Gün

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

KORUMA BÜRO AMİRLĞİ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

S.NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ SÜRE)

1

İlçe Emniyet Müdürlüğüne müracaatı GBT Sorgulama:

Kimlik Belgesi (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet, Kurumu Kimliği, Pasaport, Evlilik Cüzdanı) 

3 Dakika

2

Hükümet Konağı Girişi Sorgulama

Kimlik Belgesi (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet, Kurumu Kimliği, Pasaport, Evlilik Cüzdanı)

2 Dakika

3

Adliye Sarayı Girişi Sorgulama

Kimlik Belgesi (Nüfus Cüzdanı, Ehliyet, Kurumu Kimliği, Pasaport, Evlilik Cüzdanı)

2 Dakika

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

BİLGİ TEKNOLOJİLERİ VE HABERLEŞME BÜRO AMİRLİĞİ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

S.N.

VATANDAŞA SUNULAN
HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BEGELER

HİZMETİN
TAMAMLANMA
SÜRESİ

1

155 Polis İmdat Hattından
Yardım İsteme ve/veya ihbarda bulunma

Belge İstenmiyor

Şikâyet konusu anında                 ilgi Birime aktarılır.

2

155 Polis İmdat Hattında Bilgi Sorma

Belge İstenmiyor

İstenilen hizmete göre             anında cevap verilir.

3

www.gaziantep.pol.tr/birimc.aspx?masaadi=Nizip Adresinden gönderilen İhbar ve Şikayetler

Belge İstenmiyor

Şikâyet konusu anında                 ilgi Birime aktarılır.

4

KGYS Kamera Kaydı Verilmesi

İl Emniyet Müdürlükleri Acil Çağrı Hizmetleri Yönergesi Madde 37’de belirtilen hususlar doğrultusunda kayıtlar verilmektedir.

Yetkili Kurumlar tarafından talep edilen kayıtlara anında cevap verilmektedir.

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

NİZİP POLİS MERKEZİ AMİRLİĞİ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ SÜRE)

1

Hırsızlık Olayları (İkametten, İş Yerinden, Otodan)

1-Müracaat alınır, suç yeri görgü tespit ve kroki tanzim edilir.

2-Çalınan eşyaya ait ruhsat, fatura belgeleri fotokopileri istenir.

3-Vatandaşın talebi durumunda, olaya ait belgeler onaylanarak birer nüsha verilir.

1 (Bir) Saat

2

Kayıp Şahıs Müracaatı

1-Müracaat alınır.

2-Kayıp Şahsa ait iki adet fotoğraf istenir.

3-Varsa Nüfus Cüzdanı, yoksa Polnet KPS sisteminden bilgileri çıkarılır.

4-Kayıp şahsın eşkâl bilgi formu düzenlenir.

25 (Yirmi beş) Dakika

3

Oto - Motosiklet Hırsızlığı

1-Müracaat alınır.

2-Otoya ait ruhsat belgesi fotokopisi istenir.

3-Vatandaşın talebi durumunda, müracaatına ilişkin belgeler onaylanarak birer nüsha verilir.

25 (Yirmi beş) Dakika

4

Kayıp Belge Müracaatı-Muhtaçlık Maaşı-Asker Ailesi Tahkikatı-yaşlılık ve Özürlü Tahkikatı

1-Tahkikat evraklarının Polis merkezi Amirliğine intikali, mahallinde tahkikat, üst yazısının yazılması, imzaya çıkarılması ve gönderilmesi

(Evraklar toplu gönderildiğinden ve iş yoğunluğu sebebi ile süreler değişebilmektedir.)

3  (Üç) Gün

5

Kimlik Bildirme

1-FORM-1 ve FORM-2 ile birlikte Polis Merkezi Amirliğine müracaatı, belgenin onaylanması, bir suretinin vatandaşa verilmesi.

1 (Bir) dakika

6

Şikâyet Dilekçesi

1-Dilekçenin Polis Merkezi Amirliğine intikali.

2-Evrak Kayıt ve ilgili büroya havalesi.

3-Vatandaşının beyanın alınması, olaya ait belge ve bilgilerin toplanması.

4-Tanıkların dinlenmesi

5-Şikâyet edilen (Şüphelinin-Şüphelilerin) kişi veya kişilerin Polis merkezi Amirliğine davet edilmesi, temini ve beyanının alınması.

6-Tamlanan tahkikat evrakının fezlekesinin yazılması, imzalatılması ve Cumhuriyet Savcılığına gönderilmesi.

(Adres Bilgileri eksikliği, vatandaşın adreste bulunmaması, davete rağmen gelmemesi v.b. sebeplerden tanıkların veya şüphelinin temin edilmesinin gecikmesinden dolayı süre uzayabilir.) 

10 (On) Gün

7

Evrakların Havalesi

1-Gelen evrakların kayıt edilmesi, ilgili büroya havalesi, imzaya çıkarılması, evrakın gönderilmesi

5 (Beş) Dakika

8

Bilgi Edinme

1-Bilgi edinmek istediği konuya ilişkin dilekçe.

2-Müracaat internet ortamından yapılmışsa, kimlik, adres ve telefon bilgilerini sisteme girmek.

3-Konuyla ilgili araştırmanın yapılması, bilgi formunun hazırlanması ve bilgilendirmenin yapılması.

10 (On) Gün

9

Dilekçe Müracaatı

1-Vatandaşın dilekçesinin alınması.(Kimlik, adres, imza ve irtibat bilgilerinin tam yazılması)

2-Dilekçesindeki konunun araştırması, işleminin yapılması, dilekçesine cevap verilmesi.

(Süre yapılacak iş ve işlemlere göreve değişebilmektedir. Daha erken de cevap verilebilir.)

 

                 20 (Yirmi) Gün

 

 

 

SİLAH VE PATLAYICI MADDELER BÜRO AMİRLİĞİ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

S.NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ SÜRE)

1

Mermi satın alma belgesi verilmesi

1-Dilekçe

İçişleri Bakanlığı EGM. 24.06.2002 gün ve 122 sayılı gen. Gereği en geç 1 Gün

2

Silah devir ve hibe işlemleri

  1. Dilekçe,
  2.  Silah Ruhsatı İstek Formu,
  3. Sabıka Kaydı,
  4. Sağlık Raporu,
  5. Fotoğraf,
  6. Parmak İzi Formu
  7. Silah Tespiti,
  8. Vergi Makbuzu

5 gün

3

Silah Bulundurma ruhsatı verilmesi

  1. Dilekçe
  2.  Silah Ruhsatı İstek Formu,
  3. Sabıka Kaydı
  4. Sağlık Raporu
  5. Fotoğraf.
  6. Parmak İzi Formu

4 gün

4

Kamu Görevlisi ve Emekli Kamu Görevlisi Silah taşıma ruhsatı verilmesi

  1. Dilekçe
  2.  Silah Ruhsatı İstek formu,
  3. Sabıka Kaydı 
  4. Sağlık Raporu
  5. Fotoğraf,
  6. Yapılan görev yada faaliyete ilişkin belgeler.
  7. Parmak İzi Formu

4 gün

5

Silahın EGM.’ye hibesi

1-Dilekçe 2- Ruhsat fotokopisi

3 gün

6

Silah nakil belgesi verilmesi

1-Dilekçe 2- Ruhsat fotokopisi

3 gün

7

Yivsiz tüfek ruhsatnamesi verilmesi

  1. Sabıka Kaydı 
  2. Ört Adet Fotoğraf
  3.  Yivsiz Tüfek Ruhsatı Harcı Ödendi Belgesi
  4.  Yivsiz Av Tüfeği Kullanmasına Engel Halinin Bulunup Bulunmadığını Gösteren Doktor  Raporu,
  5. Parmak İzi Formu
  6. Dilekçe
  7. Yivsiz Tüfek Ruhsatı İstek Formu.

4 gün

8

Ses ve gaz fişeği atabilen silahlara bildirim belgesi düzenlenmesi

  1. Dilekçe,
  2. Adli Sicil Belgesi,
  3. Fatura,
  4. Silah

Aynı gün

 

NİZİP TRAFİK TESCİL BÜRO AMİRLİĞİ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

S.NO

HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)

1

(A) Geçici Trafik Belge Ve Plakaları

        “A” Geçici Trafik Belgesi Düzenleme Yetki Belgesi; prototip veya yol testi yapılacak araçlar için imalatçı veya ithalatçı firmalara, otomotiv konusunda araştırma yapan araştırma kurum veya kuruluşları veya teknik hizmetler kuruluşlarına; fabrika, depo, gümrük satış yeri, teşhir yeri ve benzeri gibi yerler arasında sürülecek araçlar ile gösterisi yapılacak araçlar için imalatçı veya ithalatçı firmalara, bu firmaların yetki verdiği araç satıcılığı yapan bayilere bir yıl süre ile bayinin faaliyet gösterdiği yerin trafik kuruluşunca verilir.

 Prototip veya yol testi için kullanılacak araçlara “T”, fabrika, depo, gümrük satış yeri, teşhir yeri ve benzeri gibi yerler arasında sürülecek araçlar ile gösterisi yapılacak araçlara “G” harf grubu bulunan plakalardan verilecektir.

“A” Geçici Trafik Belgesi Düzenleme Yetki Belgesi için müracaat sırasında;

Her türlü hukuki ve mali sorumluluğu kabul ettiklerini belirten dilekçe,

Her araç için cinslerine göre plakaya bağlı olarak yaptırılmış zorunlu mali sorumluluk sigortası,

Harç makbuzu,

Prototip veya tip onayı olmayan, yol testi yapılacak imal, ithal ve ihraç araçlar için tanıtım  numaralarından bağımsız olarak Sanayi ve Ticaret Bakanlığından alınmış izin belgesi (tip onayı olması halinde Sanayi ve Ticaret Bakanlığında izin şartı aranmaz),

İthal araçlar için garanti belgesi,

İki adet geçici trafik belgesi, ibraz edilir.

1 İŞ GÜNÜ (EKSİK YOK İSE)

2

B) Geçici Trafik Belgesi

     Tescili yapılmamış veya tescil ve trafik belgesi işlemleri tamamlanmamış araçlara verilir. 30 gün süre ile geçerlidir.

1.  Dilekçe

2.  Zorunlu mali mesuliyet sigortası

3.  ÖTV ödeme belgesi aslı

4.  Harç makbuzu

5.  Aracın faturası-trafik şahadetnamesi-noter satış senedi

1 İŞ GÜNÜ (EKSİK YOK İSE)

3

 C  ) Geçici Trafik Belgesi

       Satıldığı veya bulunduğu yerden tescil edileceği ve bulundurulacağı veya onarımının yapılacağı yere kadar götürülecek araçlara verilir. En fazla 6 gün süre ile verilir. Bu araçlar belirtilen güzergâh dışına çıkamaz

  1. Dilekçe
  2. Zorunlu mali mesuliyet sigortası
  3. Aracın satın alındığı belge
  4. Harç makbuzu

1 İŞ GÜNÜ (EKSİK YOK İSE)

4

Noterler Tarafından Satışı Yapılmış Plakası Değişmeyen Araçların Ruhsat Teslimi

    1. Araç sahibinin veya kanuni vekilinin 15 gün içerisinde müracaatı halinde ruhsatlar teslim edilmektedir.
    2. 15 gün içerisinde alınmayan belgeler 16.gün sistem üzerinden kontrol edildikten sonra araç sahibine posta ile gönderilmektedir.

1 İŞ GÜNÜ (EKSİK YOK İSE)

5

Suriye Plakalı Araçların işlemleri

    1. Kayıt Kapatma işlemleri.

    2. Belge yenileme işlemleri

1 İŞ GÜNÜ (EKSİK YOK İSE)

6

Takyidat İşlemleri

1. Rehin koyma işlemleri
2. Rehin kaldırma işlemleri
3.   Haciz kaldırma işlemleri

1 İŞ GÜNÜ (EKSİK YOK İSE)

7

Ticari Plaka İşlemleri

1.  Plaka tahsis işlemleri, araç değişikliği işlemleri, yeni plaka tahsisi
2.  Tadilat işlemleri
3.  Veraset işlemleri

1 İŞ GÜNÜ (EKSİK YOK İSE)

8

Kayıp ve Zayi İşlemleri

1. Araç tescil belgeleri ve tescil plaka zayii başvuruların alınması

1 İŞ GÜNÜ (EKSİK YOK İSE)

9

Tasfiye Nedeni ile Araç Tescili

1. Tasfiye nedeni ile kaydı kapatılmış olan araçların TASİŞ Müdürlüğünce satışı nedeni ile tescil işlemlerinin yapılması

1 İŞ GÜNÜ (EKSİK YOK İSE)

 

BELGE YÖNETİMİ BÜRO AMİRLİĞİ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

. NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE )

1

Elden Takip Edilen Dilekçeler

Şahsın İmzalı Dilekçesi ve ilgili belgeleri

2 Dakika

2

Vatandaşın Emniyet müdürlüğüne Müracaatında ilgili birimlere havale edilerek yönlendirilmesi

Emniyet Müdürlüğüne yazılan dilekçe veya elden takipli diğer birimlerce havale edilmiş evrak var ise müracaatı ile ilgili belgeler

3 Dakika

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri

:

İlçe Emniyet Müdürlüğü

 

İkinci Müracaat Yeri

:

Sorumlu İl Emniyet Müdür Yardımcısı

İsim

:

Bora AĞIRTICI

 

İsim

:

Bülent POLAT

Unvan

:

İlçe Emniyet Müdürü

 

Unvan

:

İl Emniyet Müdür Yardımcısı

Adres

:

İlçe Emniyet Müdürlüğü/Nizip

 

Adres

:

Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü Yeni

Tel

:

0 342 517 17 02 Dahili(137659)

     

Hizmet Binası Kat:6 Şehitkâmil/Gaziantep

Faks

:

0 342 517 27 30

 

Tel

:

0 342 230 18 00

e-posta

:

nizip@egm.gov.tr

 

Faks

:

0 342 230 18 30

       

e-posta

:

gaziantep@gov.tr

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • E-Mevzuat
  • Terorden Arananlar Listesi
  • İLAN PORTALI
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Fatih Sultan Mahallesi Fatih Sultan Mehmet Bulvarı No:1 Kat:3 Nizip
342 517 1038-517 2879
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız